Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007

Έτυχε μάτια μου



Μέσα στα μάτια σου ξανά δε θα βουτήξω
Μέσα στο πάθος σου ξανά δε θα πλυθώ
Κι αυτό το θέλω μου, μου έμελλε να πνίξω
Πάνω που άνοιξα φτερά για ν' αφεθώ

Έτυχε μάτια μου αργά να σε γνωρίσω
Έτυχε αγόρι μου αργά για να με βρεις
Και τι δε θα 'δινα τον χρόνο να γυρίσω
Μόνο για 'μενα να υπάρχεις και να ζεις

Μέσα στα χέρια σου ξανά δε θα λιμνάσω
Μέσα στα λόγια σου ξανά δε θα δοθώ
Αυτή η παρτίδα παίχτηκε για να τη χάσω
Σ' αυτό το σάλτο, μου 'λαχε να σκοτωθώ

Έτυχε μάτια μου να δώσουμε τα χέρια
Και σα δυο ξένοι να βρεθούμε στη ζωή
Έτυχε μάτια μου στα πιο τρελά νυχτέρια
Ν' ανταμωθούμε πριν να πέσουμε στη γη

Έτυχε μάτια μου να σ' έχω ερωτευθεί...

3 σχόλια:

Ντέρος Γιώργος είπε...

Δεν ξερω με ποιον τροπο θα μπορουσα να εκφρασω τον θαυμασμο μου γι' αυτο που εγραψες...Επειδη δεν μπορω, σου γραφω αυτο...&%%&&*%*&%&%^%#%%&(**()_+ Την αγαπη μου Χαρα μου !!!!!!

hliaxtida είπε...

Κάθε φορά κατι με συγκινει πολυ. Και τωρα ήταν ο τελευταιος στιχος σου..
Καλημερα Χαρά μου..
Χαρά να χεις πάντα μεσα σου θελω

Ανώνυμος είπε...

Θα αναγνώριζα τη γραφή σου ακόμα κι αν διάβαζα χιλιάδες ποιήματα δίχως υπογραφή. Είναι ξεχωριστό το ύφος σου και όμορφο. Όμορφη να είναι η μέρα σου Χαρά.